Wednesday, October 21, 2009

lori sampah terbakar

tak sempat nak amik gambo lori yg terbakar tu waktu lalu sblah dier.. sbb jln pon dh lancar, x leh ler nk slow2 amik gambo.. polis jaga beb!


waktu aku nk anto anak2 aku ke skolah tgh ari td, tetiba jem plak kt simpang nk ke Manjalara tu.. dr jauh aku dh nampak asap hitam berkepul2. dalam ati dh syak, sure ader kreta@lori terbakar!

dekat setengah jam jugak ler sangkut tak bergerak! tp yg paling aku hangin sgt tu.. waktu lori bomba tu nk lalu, kiter ni dok kasik ler laluan kt bomba tu, himpit ke tepi sampai nak sentuh divider jalan tu aaa... maklum ler tgh jem! alih2 ader plak malaun dok follow lori bomba tu dr blakang! klu sebijik tu ok ler gak.. ini dok berderet blakang bomba tu! ciss.. x bertimbang rasa sungguh! aku geram.. aku cross balik jalan tu ikut laluan yg aku ada td, so block ler malaun2 tu dr memintas.. pastu nk hon2 aku plak! pehal!! ingat BAPAK korang punya jalan ke?! Lepas api padam bru ler polis x sekat jalan tu!

No comments:

Post a Comment

orang membebel...