Friday, October 16, 2009

alea menang #1

Satu hari tu anak sulong aku kasik form dr skolah dia utk peraduan mewarna anjuran Perodua Sunway Damansara. so.. sabtu (10/10/2009) tu aku pon gi lee bawak dier pagi2 gi ke damansara sana, walaupun klu ikutkan aku maleh nk ke situ sb jauh dr rumah, tp sbb anak aku beria2 nk masuk pertandingan tu, so.. aku pon ikutkan jer ler.

Dorang kasik mase 1jam utk siapkan mewarna. Memula tu aku tak expect ler dpt pepe hadiah. sajer nk kasik anak aku enjoy, lg pon dier berminat gak aktiviti camtu (contoh: dinding umah aku abis dier 'kerjakan'!) Tapi biler dorang umumkan pemenang, rupa2 dapat ler no. 1, at least tak sia2 ler dtg jauh2 kan..

klu menang no. 1 dapat kreta viva tu ok ler gak!!



klu ikutkan nk kata kalerful sgt xde ler.. tp juri kata sbb dier creative, ader tmbh matahari, buterfly. tu pasal menang!


No comments:

Post a Comment

orang membebel...