Wednesday, December 8, 2010

Legend of the Guardians The Owls of Ga'Hoole

Smalam aku layan citer nie... biasa laa, layan movie yg donlod.. so, out-of-date lerr, maklum lee, sejak dh beranak pinak nie aku dh tak pegi panggung dah. tp pada sesiapa yg lom tgk lg, nak ler aku story sket2 pasal citer nie. aku rasa nie ler antara tajuk movie yg terpanjang kot.

Citer pasal 3 beradik burung hantu yg baru nak belajar terbang tp kena culik dengan Pure Ones (geng jahat) untuk dijadikan warrior menentang The Guardians (kira geng baik le ni). Soren dpt melarikan diri dr geng jahat, tapi Kludd (abang dier) decide utk stay dengan geng jahat. Masa Soren tgh melarikan diri bersama ngan Gylfie, dier terjumpa dgn 2 lg burung hantu nama Twillight & Digger. So.. time nie start dorang sumer gi mengembara carik The Guardians utk minta bantuan utk menyelamatkan adik-beradik Soren disamping menghapuskan kejahatan Pure Ones yang akhirnya berlaku pergelutan antara Soren & Kludd.

Citer ni agak serius, tak baper sesuai ler utk anak-anak kecil. aksi komedi pon tak byk. citer berkisar pengkhianatan & kekeluargaan. Grafik dier mmg power, dh nmpk cam burung hantu betul yg berlakon! overall aku kasik 4/5 star

No comments:

Post a Comment

orang membebel...