Tuesday, March 24, 2009

bukan superstar

jam kt kompiter aku dh kol 11.47 pm... aku tgh dok update datebase antivirus ni, tapi xleh nk access plak server dier! berulang kali aku try ni.. tak gak dapat2
so.. sambil2 tu aku dok melayan video clip satu band dr indon ni.. layan gak ler lagu dier. 1st time aku dengo lagu dier kat radio, tp waktu tu aku x tau band pe and pe tajuk lagu tu, lama gak ler aku dok tunggu lagu tu kuar lagik kat radio tap tak muncul2 pun!..

alih2 time aku gi kenduri kazen aku kt S'pore tu.. DJ time kenduri tu ader ler pasang lagu ni.. sib baik biler abis jek lagu tu DJ tu inpom ler tajuk lagu n penyanyinye.. aku pon cepat2 salin kt enpon (takot terlupe) kt sini kowang leh layan video clip lagu tu tajuk Bukan Superstar, bandnya dipanggil Project Pop.. layannnnn!!

No comments:

Post a Comment

orang membebel...