Wednesday, December 10, 2008

dah takde keroje!!

Semalam kira-kira jam 5.00pm wife aku call, dier kata baru nak start meeting.. agak2 lam kol 6.30 baru abis katanya. So, aku budget2 kol 6pm kuar dr opis kire OK le tu (dr Kota Damansara ke Jln Sultan Ismail).. Sampai je kt opis wife aku kira2 kol 6.45pm, tunggu punya tunggu, sampai ler kol 7.40pm tak gak turun-turun.. pastu wife aku call, katanye tak abis meeting lagik!! Pulak.. aper aku nak buat?! Dah bosan dok lam kreta, aku pn kuar ler jalan2.. sambil tu aku pn amik henpon, snap ler gambo suasana KL waktu malam.. tengah cantekk aku snap.. tetiba ujan ler pulak! potong betul laa! last-last, terpaksa ler lepak lam kreta gak.. perut pn dah lapor giler ni! Pukul 8.30pm baru ler wife aku berlenggang kangkung kuar dr opis dier.. masuk jek lam kreta, dier kata.. "Jom ler i belanja you makan luar, cakap jek nak makan aper.. tapi kena carik ATM dulu ler, nak kuar duit" Cehh.. pirahhh, nak beli JIWA ler tu! tatau ker aku bernanah tunggu dekat 2 jam.. Pikir2 nak makan luar pn ari dh ujan, nk kena gi ATM lg.. arghh, malas ler, makan kt umah jer ler.. walaupn stok bekalan kt umah x baper mencukupi (lom gi groceries shopping lg) tapi x per ler, aku lebih selesa dok kt umah... sampai jek kt umah, last-last.. makan megi jer ler, ader ler lemang & rendang bwk balik dr kg mase raya aji aritu.. ermm jadik ler, janji kenyang!






1 comment:

orang membebel...