Wednesday, December 12, 2012

biler Masterchef musim baru nk kuar?



baru2 ni dpt peluang berjumpa ngan Chef Ado. mmg seronok laa, sbb slama ni dok tgk dier kt dlm tv jek dan pulak siri Masterchef Malaysia adalah salah satu siri tv yg aku mmg tak pernah miss utk tonton sbb kalu nk compare ngan realiti show yg ada kt Mesia ni mmg buang masa jek tgk!

Lagi satu sbb kenapa aku suka tgk Masterchef ni, sekurang2 nya dpt ler ilmu sket dlm bab masakan ni(walaupon aku tak pandai masak... pandai makan jek) dan satu lagik bile tonton siri ni leh menaikkan selera makan, even time makan megi waktu tonton siri ni pon leh terasa cam makan wellington steak!! hahaha.. hebatkan!

Skang ni season 2 dh abis, maybe pasni kuar Masterchef Selebriti musim ke-2 plak kot, sementara tu aku donlod laa Masterchef USA,  layan US nye masterchef plak.. mmg brutal laa siri USA nye, maklum laa salah sorang juri dier Gordon Ramsey, mmg byk kuar F word laa.. hehe. tp US punye siri kejab jek, dlm 20 episod dh abis klu nk compare ngan Mesia nye 70+ ep. Pepe pon aku akan tunggu siri yg seterusnye...



2 comments:

  1. Tanak try masuk ke? hehe.

    ReplyDelete
  2. kalu dari ep1 smpi ep70 buat pertandingan masak air guna electric kettle, berani laa masuk.. ahaks!!

    ReplyDelete

orang membebel...