Thursday, March 1, 2012

Mengundi itu wajib!!

Hmmm.. Mufti dh cakap mengundi tu wajib, sesapa yg x daftar lg tu, bwk2 le diri ke SPR. Tapi ada gak mufti lain kata merokok tu leh jatuh HARAM, tp tgk org ramai selamber jek hembus asap cam naga! Camner tu? Dan klu ada satu golongan yg taknak jalankan hukum HUDUD, camner plak hukumnye tu? Ishh.. kompius aaa

2 comments:

  1. Masa saya dgr ustaz ni ckp macam tu kat berita, saya mcm terpaku kejap. Selama ni saya dah berdosa la sbb tak mengundi. huhu. Tapi dia kata, kalau sampai takde org nak mengundi baru jatuh haram kan? Kan? So, takpe.. Tahun ni saya pasti ramai lagi org yg mengundi so parfu kifayah tu sudah dilaksanakan. Hahah. Malas nak mengundi sebab tak tau nak pilih siapa.

    ReplyDelete

orang membebel...