Wednesday, February 17, 2010

dah besar anak2 rupanyaa...

Waktu tgh sibuk2 buat kerja kt opis, tiba2 ternampak Yahoo Messenger (YM) bini aku ter'sign-in'. Normally bini aku YM hanya di rumah saje tp waktu tu bini aku kerja, so.. aku agak sure anak aku on kompiter kt umah, sbb mmg setting YM tu akan auto sign-in biler kompiter dibuka.

So.. aku sajer ler test2 hanto mesej, aku tak expect pon anak aku akan balas, sbb dier tak biasa ber'YM' ni. Tapi tiba2 tgk dier balas, Wahh! terer gak anak aku menaip. Aku try plak utk buat voice conversation, tp dier tatau nak tekan mana utk accept! ermm.. taip pon taip leee! Dah besor rupanya anak aku, pejam celik pejam celik.. dh darjah satu pon yg sulong tu! esok.. sedor2 jek, dh tua kerepot aku nie.. hehe

conversation antara aku & alea

klik utk besarkan...


No comments:

Post a Comment

orang membebel...