Sunday, February 14, 2010

adik kawin kt Sitiawan, Perak

Journey aku ke Sitiawan pd 13/02/2010 aritu, sorry ler pasal x byk gambo nk post.. sbb anak2 buah aku dh jadik camerawoman, so.. aku menempel skalik ler biler nk bergambar, sb tu x sempat nk shoot! Pepe pon ok gak ler ke Sitiawan ni (aku 1st time ke sini) shoping2 kt Lumut, makan ikan bakor, cuma perjalanan ke sini agak memenatkan.. ikut Jln Sg. Buloh then benti lunch kt Sabak Bernam pastu bru smpi Lekir (umah pegantin laki). Jalan lama agak bumpy sket, so.. x leh speed tu yg mkn masa lama sket, dr KL kol 12.30pm + benti makan & isi minyak smpi hotel kol 5.30pm! tp mmg enjoy gak lee..

check-in hotel kt Lead View Hotel, Sri Manjung. Tgk dr luar building hotel ni cam rumah pelacuran tak laku jekk! ahaks... tapi btol ler kata org, "Dont judge the book by its cover" kt dlm building selesa ler gak, ader skybridge cam kt klcc tuu utk sambung ke building sblah lagik! swimming pool pon besar + ader sauna lagik! overall mmg puas hati aa, rugi tak extend cuti stay sini awal2, sb biler nk extend dh xleh sbb dh fully booked raya cina!...

Pemandangan kol 7.00 pagi dr bilik hotel. Lenggang jee.

Acara memotong kek.. selepas kenyang makan (kitorang ler kenyang, pengantin tatau ler kenyang makan ke idok.. maklum ler, controll)

First time aku makan mende ni.. nmpk dr luar cam goreng pisang, aku pon bedal leee (lam ati cakap gak, "aik.. kt meja pengantin pon hidang goreng pisang kee?") biler tanya akak aku, dier kata Pisang Salai Goreng.. (nk mengena aku ler tu) tapi sekalik gigit, rupanya ntah limpa kee or hati lembu yg digoreng (dh le aku x mkn 2 mende tu) sib baik x terkuar balik!! cepat2 teguk air oren byk2!! Kt Sitiawan biasa goreng mende2 camni ke? pasni klu nk gi sana lg, klu teringin nk mkn goreng pisang, kena tanya tol2 lee.. hehe

No comments:

Post a Comment

orang membebel...