Thursday, January 15, 2009

dammit.. counter aku!!

lama2 aku nengok blog aku ni makin semak plak ngan iklannye dan ntah pe bende lagik kt side tu, so.. rase2 cam ler nk adjust sket layout tu, iklan pn ingat nk buang jek.. bukannye menguntungkan pn, lagipn bukan ler niat aku nk carik duit ngan iklan tu... cuma mase 1st decide nk letak iklan tu, sbb dier animated jek.. ingatkan nk kasik nmpk meriah sket ler.. tp biler lama2 rase bosan ler plak!

so.. dgn kondifennye aku pn meremove sumer bentuk java kt side tu.. biler aku view balik!! WTF, mana akunye kaunter?! aiseh.. terdelete ler plak kaunter aku! ermm.. biler pikir2 balik, blog nie pn bukannye ramai viewer.. takat anak kucing mak aku, pastu adik ipo jiran sblah blakang umah aku beserta ngan sepupu sepapat mereka ler kot, then aku pk x perlu letak ler kaunter tu balik.. lagikpn skang ni aku dh ilang arah tuju (ceh.. arah tuju kunun!) dlm membelog nie.. walaupn blog ni cam goblok.. janji aku ader blog :P

No comments:

Post a Comment

orang membebel...