Monday, January 12, 2009

aku dan malam... pebarang!!

hehe.. skang nie dah malam waktu malaysia, tapi klu waktu Alaska tu aku rase lam kol 5am kot , biasanya aku meng'update' blog nie waktu opis hour jek, tapi sejak aku dianugerahkan talian internet dirumah ni beberapa hari yg lepas.. dapat ler aku menggunakan mase2 beharga aku di opis tu dengan kerja2 yg lebih berfaedah serta diredhai oleh Allah SWT seperti melayan TV Series atau anime... hehehe!

actually aku baru jek abis deadline siang tadik. walaupun sepatutnya deadline nye ari jumaat lepas, tapi dengan rase bangga dan terharunye (sambil buat muka tak bersalah) aku dpt juga menyiapkan eberyting arini.. ceit, baper ari lajak tu beb!! tapi biasa ler.. keje cam aku ni sentiasa bergelumang ngan deadline, kejab deadline situ, kejab deadline sana.. tapi tak penah meet on time pon, so.. bende tu dh jadik normal. kalu kata deadlinenye 9hb... maknanye kerja tu mesti disiapkan 11 or 12hb, gitu ler gamaknya..

ishh.. ngantuk ler plak, sebenonya aku bukan ader mende nk citer sgt pn... tgh layan movie online, nk tunggu dier loading lama sgt ler plak.. sambil tu aku post ler entri ni. klu movie ni loading x abis2, terpaksa ler aku beli dvd cetak rompak sok.. pada pandangan aku ler, klu beli dvd cetak rompak nie (terutama citer omputih) secara tak langsung kiter membantu menjatuhkan ekonomi U.S (a.k.a supporter Israel).. hehe, ni pn kire jihad gak ke?? aku tak paksa ler kowang beli dvd cetak rompak ni, tp klu kowang beli gak... kasik ler aku pinjam ekk.. :P

No comments:

Post a Comment

orang membebel...