Wednesday, December 31, 2008

annual dinner BPMB 2008

30 Dis 2008... aku gi annual dinner wife aku kt Hotel Istana, KL. waktu tu jugalah 1st time aku pakai 'tali gantung' (necktie). maklum le, keje cam aku nie maner ler pakai smart2 camtu. tapi malam tu aku pakai ler jugak, nak ikut tema dinner ler katakan! tp malam tu bab entertainment hancus sket aaa.. dah ler artis, dorang panggil Yazid & Ekin AF tu.. x best langsung! Band pulak ntah amik dr kampung mana tah! Tapi... makanan, kira OK laa. walaupun x leh lawan ler dinner2 tahun sebelum ni.. tp kira ok laa. sbb rasenye every year menu lebih kureng sama jek.. taun ni abis awal sket.. dlm 10.30pm dh chow (sbb x ramai artis kot!). free gift pn x baper menarik aa dr sblm ni. lucky draw lg ler x menarik!! (sbb aku x dpt aper pn, klu aku dpt.. sure aku kata bestnye).

menu malam tu..

Kat bawah ni member2 semeja ngan aku!

aku nak ucapkan Happy New Year to ya alls!!

2 comments:

  1. Selamat Tahun Baru 2009.

    Goodbye 2008... Welcome 2009.

    :)

    ReplyDelete
  2. ji ji ji bg la credit skit...

    ReplyDelete

orang membebel...