Tuesday, November 11, 2008

air botol berkabonat OTAI !!

kowang penah tak tengok air botol berkarbonat yang cam lam gambo nie? aku rasa.. last aku tgk botol camnie waktu aku dajah 2, biasa ada kt warung2 kopi kt kuantan dulu.. lepas pd tu aku x penah tengok lagi air gas yg dibotolkan camni! tapi ntah camner, waktu aku gi makan kt Kota Damansara, ada sebuah restoran nie ada menjual air ni.. kire respek gak ler kat tokei kedai tu, tatau ler supplier mana dier amik.. tp sebab dier letak botol2 tu kt atas meja makan.. kire classic aa, tapi air tu mmg utk dijual & boleh diminum, bukannya perhiasan! Tengok brand air tu pon cap ayam tuuu... macam sardin ler plak!

3 comments:

  1. Masa kat kg kecik2 dulu...kita org selalu kumpul botol tu. Klu motor aiskrim datang kitaorg bagi botol tu utk tukar ngan aiskrim. 5 botol dpt 1 aiskrim potong

    ReplyDelete
  2. Mane boleh dapat air botol ni dalam kl ye..ade no tepon ke..nak order dlm kuantiti yg besar

    ReplyDelete
  3. sory, x pasti laa plk mana nk cari supplier dier.. bleh tanye kat kedai2 yg ada jual air ni laa kot. biasanye belah2 pantai timur kot suplier dier

    ReplyDelete

orang membebel...